niedziela, 11 marca 2012

Odżywka do paznokci z Oriflame - kilka słów.

Obrazek z: http://pl.oriflame.com/
Od producenta:
• Regeneruje słabe paznokcie i przywraca im witalność 
• Odżywcze działanie olejków z pestek owoców jagodowych 
• Lekka, szybko wchłaniająca się konsystencja 7  ml

Tej odżywce do paznokci długo kazałam na siebie czekać. Kupiłam ją w sumie pod wpływem impulsu i długo zeszło zanim ją odkryłam, a właściwie jej właściwości:).
Była ze mną w Brukseli, gdzie stosowałam ją od czasu do czasu i jakiś miesiąc temu znów zaczęłam ją używać - tym razem regularnie. No i muszę przyznać, że mile się zaskoczyłam. Moje paznokcie są nawilżone - nie łamią się tak jak wcześniej i nie rozdwajają się. Muszę przyznać, że na prawdę jestem z niej zadowolona. Dodatkowo ma bardzo przyjemny zapach i jest dość wydajna. Dodatkowym plusem jest dla mnie opakowanie, bo nakrętka pozwala na wygodne otwieranie słoiczka. Ja używam przeważnie na noc, bo wchłania się dłuższą chwilę. Cena jest dość przystępna, bo w promocji kupiłam ją za ok. 11 zł. Mam nadzieję, że dalej będzie mi służyć.

6 komentarzy:

  1. Przydatny produkt, ja też stosuję odżywkę do paznokci z Avonu i nie jestem z byt zadowolona paznokcie się łamią, rozdwajają i są słabe ;) muszę spróbować tej z oriflame

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta z Oriflame jest na prawdę dobra więc i u Ciebie zapewne zadziała - sama jestem zaskoczona, bo podchodziłam sceptycznie do tego typu produktów z Oriflame i Avon.

      Usuń
  2. Ja chyba się nawet nigdy nie zastanawiałam nad używanie odżywki do paznokci. Teraz to rozważam, chociaż ja nie utrzymuję długich ze względu na gitarę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, moim zdaniem i tak Twoim paznokciom nie zaszkodzi odżywka, bo tym bardziej, że grasz na gitarze one mogą być przez to w nieco gorszej kondycji, a tak przynajmniej będą zdrowsze:)

      Usuń
  3. Nie odżywam odżywek do paznokci, więc wiele powiedzieć nie mogę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś tak ostatnio zaczęłam używać takich odżywek, więc o tym napisałam:))

      Usuń