środa, 18 stycznia 2012

Sentymentalnie

Odliczam już dni do powrotu do domu - każdego dnia coraz bardziej cieszę się, że wracam, chociaż mój powrót jest tak nagły i nieoczekiwany. Zamyka się właśnie niesamowity etap mojego życia - etap pełen nowych wyzwań, nadziei i zmian, który nauczył mnie doceniać siebie i innych oraz sprawił, że jestem pewniejsza siebie i bardziej otwarta na ludzi. Każdego ranka budzę się i uświadamiam sobie, że za dwa tygodnie o tej porze będę już w domu razem z moją rodziną i będę mogła spotkać się ze znajomymi:). Zacznie się nowy etap i chociaż wciąż jest wiele znaków zapytania wierzę, że będzie dobrze. Musi być dobrze - innego wyjścia nie ma. Tymczasem poniżej macie zdjęcia z moich ulubionych tras spacerowych:))
Uwielbiam ten park i ten mostek. To było jedne z pierwszych miejsc, które odwiedziłam zaraz po przyjeździe do Brukseli:)
Ten park odkryłam niedawno i przez przypadek, ale jest on na chwilę obecną jednym z moich ulubionych. Ma on w sobie coś co sprawia, że czuję się tam dobrze i się relaksuję:) Poniżej kolejne zdjęcia z tego parku:





Na pewno będzie mi brakować tego miejsca.
Jeżeli chcecie zobaczyć więcej zdjęć z Brukseli to zapraszam Was na stronę mojego bloga na Facebook >>>KLIK<<<
 Pozdrawiam i życzę Wam miłego wieczoru:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz