czwartek, 29 grudnia 2011

[W międzyczasie]

Mój pobyt w Polsce mija szybciej niż się spodziewałam i nie zdążę ze wszystkim co sobie zaplanowałam jednak i tak mimo wszystko jestem zadowolona z pobytu. Wczoraj byłam z kuzynką na zakupy w mieście, w którym kończyłam swoje pierwsze studia i muszę powiedzieć, że pobyt był udany. Maraton po sklepach przerwałyśmy pobytem w Kawiarni Dominikańskiej, w której jeszcze nie miałam okazji być mimo tego, że wybierałam się do niej już parę lat. Zatem jedna wypiła kawę, druga czekoladę, a wszystko to przegryzłyśmy pyszną kremówką:)

Miejsce jest bardzo przyjemne i jasne. Można chwilę posiedzieć, odpocząć i porozmawiać - nam udało się chwilę odetchnąć przed dalszą bieganiną. Zakupy też się udały i nie chcę nawet myśleć ile wydałam tamtego dnia:/. Miło było znowu chodzić po tak bardzo znanych mi ulicach i mijać miejsca, które budzą tyle wspomnień i tak dobrze się kojarzą...a torby z zakupami zapełniły prawie cały stół u kuzynów w pokoju;) Tymczasem coraz bardziej ja i moje otoczenie odczuwa zbliżający się termin mojego wyjazdu. Jutro lecę pozałatwiać kilka drobiazgów;). 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz