sobota, 31 grudnia 2011

Mała spontaniczna decyzja;)

Jak możecie się dowiedzieć z notki poniżej ostatni rok był dla mnie niesamowitym czasem, w którym wiele się działo, chociaż było również wiele trudnych chwil. 
Nie wiem dlaczego, ale pod wpływem impulsu postanowiłam wziąć udział w konkursie na Bloga Roku 2011.

 Mam nadzieję, że pomożecie jak zacznie się etap głosowania. Póki co trwają zapisy. Krótką informację na temat mojego udziału w konkursie znajdziecie powyżej nad napisem "Strony"
Poza tym w tym roku po raz pierwszy od dwóch lat nie wychodzę nigdzie na Sylwestra - nie dlatego, że nie mam gdzie, z kim i za co, ale najzwyczajniej w świecie z lenistwa. W końcu już pojutrze czeka mnie długa podróż.
A oto moje towarzystwo na dziś:
 A we wtorek znów przywitam się z Brukselą:). Trochę mi się nie chce jak sobie pomyślę o samej podróży, ale cieszę się na mój powrót tam:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz