piątek, 28 października 2011

niespodzianka

Witajcie,
 jedną z książek, które biorę ze sobą na wyjazd jest "Lolita". Postanowiłam, że zrobię dla Was rozdanie.
Mam dla Was "Lolitę" Nabokova w wersji audio. Napiszcie proszę pod spodem kto chce przygarnąć audiobooka i dlaczego:) Naturalnie audiobook będzie do odebrania u mnie;] lub wyślę go pocztą (najprawdopodobniej dzień przed wyjazdem)
Macie czas do 29.11 czyli do jutra, do 18stej:)
pozdrawiam
P.S Jeżeli ktoś z Was ma bloga mile widziana jest notka na blogu o rozdaniu i obserwowanie mojego bloga:)

7 komentarzy:

  1. Osobiście, czyli gdzie? Bo ja chętnie przygarnę "Lolitę" - wstyd przyznać, ale nie czytałam, więc chętnie posłucham ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Generalnie konkurs jest przeznaczony dla społeczności czytellniczej z mojego miasta, ale w sumie mogę go rozszerzyć i wyślę Ci ją przed wyjazdem jeżeli wygrasz:), może ludzie od nas się dzięki temu zmotywują:)

    OdpowiedzUsuń
  3. super, w takim razie... oficjalnie się zgłaszam po "Lolitę" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ha to ja też się zgłoszę, a co xD
    w zasadzie tez nie czytałam, i w sumie nie lubię audiobooków, ale jeśli książka jest tego warta, to czemu nie ;p [w zasadzie mam u siebie audio Władcy Pierścieni i jest całkiem, całkiem ;p] ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. hmm skoro jest szansa na wylosowanie to czemu nie spróbować, chętnie przypomnę sobie te powieść (bo niezła) w wersji audio, a potem puszczę dalej w świat

    OdpowiedzUsuń
  6. Lolita mnie pokonala w wersji pisanej, może uda się w wersji słuchanej, wiec z głupa się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń