poniedziałek, 12 września 2011

Noc z Kulturką

Już w najbliższy piątek (16.09) Noc z Kulturką - ja osobiście nie mogę się doczekać. Mamy pierwszą akcję Stalowych Czytaczy i jestem pod wrażeniem jak bardzo ludzie się angażują. Na pierwszym spotkaniu roboczym każdy powiedział co może zrobić i okazało się, że...wszystko co było do zrobienia ktoś robi. Serce mi rośnie na widok takiego zaangażowania, bo widać, że jeszcze komuś zależy, że ludziom się chce:D. Traktuję Stalowych Czytaczy jak własne dziecko i widok jak się rozwija sprawia mi radość. Już jestem dumna z tego jakich kształtów to wszystko przybiera, mam nadzieję, że z każdym dniem będzie coraz lepiej:))

Mam nadzieję, że ludzie dopiszą, a wieczór będzie piękną zapowiedzą czegoś wielkiego:D
Po więcej szczegółów zapraszam na http://stalowiczytacze.blogspot.com/

4 komentarze:

  1. No to życzyć tylko powodzenia, żeby wszystko się udało! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że wszystko się uda:) 3maj kciuki:)

    OdpowiedzUsuń