środa, 3 listopada 2010

Recenzja kremu z AA Ultra Nawilżenie

Jakiś czas temu kupiłam sobie poniższy krem:
Jednakże na szczęście się skończył:


Dlaczego napisałam, że na szczęście się skończył?? Otóż odpowiedź będzie krótka i zwięzła...
Największą wadą tego kremu jest to, że nie ma jakoś ekstra nawilżającego efektu niż inne kremy:/ - u mnie jeszcze w okresie wczesnojesiennym się jakoś sprawdzał, ale teraz byłby najzwyczajniej w świecie za cienki w uszach;p. 
Poza tym jest dość mało wydajny (starczył mi na ok. 3 tygodnie!). Normalnie szok.Chyba jedynym plusem tego kremu jest to, że nie uczula i nie podrażnia...
Zatem chyba lepiej zainwestować w coś ciut droższego niż co chwile biegać do drogerii po krem, zatem wymieniłam go na inny model, ale o tym już nie w tej notce...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz