piątek, 8 października 2010

Małe zakupy kosmetyczne:)

Nastały chłodniejsze dni, zatem moja skóra potrzebuję jeszcze lepszego złuszczania i nawilżania niż w miesiącach późnowiosenno - letnich. Co za tym idzie w tym czasie używam innego kremu i zaistniała potrzeba wprowadzenia lepszej pielęgnacji skóry.
Zatem wczoraj wybrałam się na zakupy i zaopatrzyłam się w odpowiednie produkty:
  • Kompres nawilżający i maseczka ochronna z Bielendy.
Kupiłam ten w ciemno mając nadzieję, że się sprawdzi, co się okaże jak ją użyję;p
  • Odświeżająco - Złuszczająca Maseczka do Twarzy Peel OFF z St. Ives,
Mam peeleng do twarzy z tej marki i muszę powiedzieć, że jestem z niego zadowolona, co spowodowało, że sięgnęłam po maseczkę. Muszę przyznać, że jest delikatna i mam nadzieję, że się sprawdzi. Póki co użyłam jej tylko raz, więc za wiele nie  jestem w stanie o niej powiedzieć. Mam nadzieję, że się sprawdzi tak jak peeleng.
  • Maseczka głęboko nawilżająca z sokiem aloesowym z Perfecty.
Tą maseczkę już miałam i mi się sprawdziła świetnie, zatem jak tylko szukam czegoś nawilżającego to ją kupuję:).
Dla lepszej orientacji zdjęcie produktów opisanych powyżej umieściłam poniżej:
  •  Krem z AA Ultra Nawilżanie - krem intensywnie nawilżający. Mam żel do twarzy z AA i do tej pory mnie nie uczulił, więc zaryzykowałam i kupiłam dla siebie również krem do twarzy. Póki co używam jeszcze tego jagodowego z Oriflame, więc będzie sobie musiał jeszcze poczekać trochę na użycie. No zobaczymy co to z niego będzie:
Tymczasem myślę, że następnym razem zrobię jakąś recenzję porównawczą maseczek złuszczających. Np. tej z St. Ives'a i z Oriflame. Ale najpierw muszę sobie poużywać tej pierwszej maseczki, żeby mieć o niej lepsze zdanie;).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz